⠀⠀DiscordDeviantArt
Welcome


"Nadat Avatar Roku overleed was de verbindende factor tussen de vier naties verdwenen. Al snel liepen de spanningen op. Vooral water en vuur, van oudsher elkaars tegenpolen, konden steeds minder van elkaar hebben. Het begon klein: Anti-water propaganda in de vuurnatie, een ban op bezoeken van vuurmeesters op de noordpool..."


Welkom op Untold Tales, een Nederlandstalige open-world RPG gebaseerd op de bekende Avatar: The Last Airbender serie. Dit forum speelt zich af in de tijd vlak voor de honderd jarige oorlog, en opent zo een mogelijkheid voor een geheel eigen plot en ontwikkeling van de wereld en diens karakters. Creëer je eigen karakter, sluit je aan bij een van de naties en ontdek deze net iets andere versie van de welbekende, nostalgische wereld van Avatar.


Important links

switch







Event


Helaas is de korte periode van rust snel tot een eind gekomen. Tijdens een 'vredes' vergadering tussen de leiders van de vier naties heeft de vuurnatie de stad Gaoling in beslag genomen. Hoe zouden het aarderijk en diens inwoners hier op reageren? De meningen over de situatie zijn verdeeld, maar over een ding is men zo goed als zeker. Betekend dit het begin van een oorlog?

Posten in Gaoling is op dit moment op eigen risico. Ook zijn er kansen op random events in topics die zich daar afspelen. Ook dient iedere bewoner binnen te zijn voor zonsondergang!

Current Goal



Reach 100 members

83 / 100


Current Contest


Op dit moment vinden er geen contests plaats. Stay tuned!

Spotlight


Character of the month
Ylva Nephelae

Word count


Word Length: 0


GEZOCHT: Familie!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

GEZOCHT: Familie! Empty GEZOCHT: Familie!

Bericht van Holli ma maa 05, 2018 5:29 pm

Hoi hoi,

Ik zoek voor Holli familie! Broertjes, zusjes, ooms, tantes, ouders, het kan allemaal. Ik vind een grote familie voor haar leuk dus elk personage kan daar in passen. Ze komt uit de Southern Water Tribe dus de directe familie zal daar ook vandaan komen, maar mocht je personages hebben die dat niet zijn kan het misschien wat verdere familie zijn. Haar voorsteltopic staat hier: Klik! Ik heb de geschiedenis expres niet ingevuld, omdat ik flexibel ben met de tijdlijn. Qua persoonlijke geschiedenis is ze dus op de Zuidpool opgegroeid, heeft ze van jongs af aan getraind in het watersturen en wilde ze zodra de oorlog begon kostte wat kost meevechten, waardoor ze nu Warrior is. Haar thuishaven is echter nog wel de Zuidpool dus ze is daar zeker beschikbaar voor topics met de fam!

Let me know als je geïnteresseerd bent! :-)
Holli
IC posts : 4
Real name : Cat

Character sheet
Age: 19 winters
Residence: South Pole
Occupation: Warrior
HolliWaterbender

Terug naar boven Ga naar beneden

GEZOCHT: Familie! Empty Re: GEZOCHT: Familie!

Bericht van Esteri zo maa 11, 2018 11:07 am

Dag schááááááát,

Ik ben op zich wel geïnteresseerd <3 ik heb in principe nog niet echt een plot voor m'n sterretje lopen en qua uiterlijk lijken ze best wel een beetje op elkaar? Alleen het enige probleem is dat Esteri dus een wanderess is dus ze loopt overal en nergens rond, ECHTER, Holli zou natuurlijk op weg kunnen zijn naar de zuidpool en dat ze elkaar dan ergens wonderbaarlijk tegenkomen?

Let me know <3

Edit: En ik moet bij Holli telkens aan Mary denken en ik heb feels want ik heb een paar weken geleden de allerlaatste aflevering van Reign gekeken Sad
Esteri
IC posts : 10
Real name : Marlon ♡

Character sheet
Age: 22
Residence: I belong to no city
Occupation: Medic/traveler
EsteriWaterbender

Terug naar boven Ga naar beneden

GEZOCHT: Familie! Empty Re: GEZOCHT: Familie!

Bericht van Alison Olivia ma maa 12, 2018 12:27 pm

Jaaaaaa vind ik helemaal leuk <3
En dan gewoon als zusjes?

En ja same ik heb die hele serie in twee weken gebinged en toen moest ik wel een char met deze faceclaim ¯\_(ツ)_/¯
Alison Olivia
IC posts : 12
Real name : Cat

Character sheet
Age: 21
Residence: North Pole's Palace
Occupation: Chief
Alison OliviaTribal Chief

Terug naar boven Ga naar beneden

GEZOCHT: Familie! Empty Re: GEZOCHT: Familie!

Bericht van Esteri ma maa 12, 2018 7:49 pm

Mmm ik dacht aan nichtjes, maar zusjes kan ook werken! Moeten er alleen even rekening mee houden dat Esteri echt door de stam echt met de nek werd aangekeken omdat zij ging exploren en gekke shizzle met kruiden ging doen ipv leren schoonmaken, zoals de rest van de vrouwen daar! Hoe Holli daar mee om is gegaan en of ze er uberhaupt iets van heeft meegekregen enzo ;o

Ieeeeh super leuk Cat <3

JA dat snap ik Mary is echt queen <3 maar Catherine blijft mn fave hoor serieus ik ben zo'n fan van dat soort types in series
Esteri
IC posts : 10
Real name : Marlon ♡

Character sheet
Age: 22
Residence: I belong to no city
Occupation: Medic/traveler
EsteriWaterbender

Terug naar boven Ga naar beneden

GEZOCHT: Familie! Empty Re: GEZOCHT: Familie!

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum