Welcome

"Nadat Avatar Roku overleed was de verbindende factor tussen de vier naties verdwenen. Al snel liepen de spanningen op. Vooral water en vuur, van oudsher elkaars tegenpolen, konden steeds minder van elkaar hebben. Het begon klein: Anti-water propaganda in de vuurnatie, een ban op bezoeken van vuurmeesters op de noordpool..."
Welkom op Untold Tales, een Nederlandstalige open-world RPG gebaseerd op de bekende Avatar: The Last Airbender serie. Dit forum speelt zich af in de tijd vlak voor de honderd jarige oorlog, en opent zo een mogelijkheid voor een geheel eigen plot en ontwikkeling van de wereld en diens karakters. Creëer je eigen karakter, sluit je aan bij een van de naties en ontdek deze net iets andere versie van de welbekende, nostalgische wereld van Avatar.

switch
Event

Helaas is de korte periode van rust snel tot een eind gekomen. Tijdens een 'vredes' vergadering tussen de leiders van de vier naties heeft de vuurnatie de stad Gaoling in beslag genomen. Hoe zouden het aarderijk en diens inwoners hier op reageren? De meningen over de situatie zijn verdeeld, maar over een ding is men zo goed als zeker. Betekend dit het begin van een oorlog?
Posten in Gaoling is op dit moment op eigen risico. Ook zijn er kansen op random events in topics die zich daar afspelen. Ook dient iedere bewoner binnen te zijn voor zonsondergang!
Posten in Gaoling is op dit moment op eigen risico. Ook zijn er kansen op random events in topics die zich daar afspelen. Ook dient iedere bewoner binnen te zijn voor zonsondergang!
Current Goal
Reach 100 members
83 / 100
Current Contest

Op dit moment vinden er geen contests plaats. Stay tuned!
Word count
Word Length: 0
๑ Afwezigheids topic
Pagina 1 van 2 • Deel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
๑ Afwezigheids topic
Hier kun je je voor bepaalde of onbepaalde tijd afwezig melden.

IC posts : 7
Real name : Juulepuul
Nyx XiaoyuEarthbender
Re: ๑ Afwezigheids topic
Ik ben volgende week woensdag en donderdag (18/19 april) afwezig ivm audities in het buitenland

Alison OliviaTribal Chief
Ik zal deze maand waarschijnlijk niet kunnen posten ivm examens :C 25 mei ben ik klaar!

Eloise PrenticeFirebender
Eloise Prentice schreef:Ik zal deze maand waarschijnlijk niet kunnen posten ivm examens :C 25 mei ben ik klaar!
Dit dus alleen moet ik door tot 29 mei fuckme :')

IC posts : 15
Real name : Li / Lisanne
Real name : Li / Lisanne
EngelFirebender
En ook ik zit met examens tot 25 mei, ik zal vanaf nu tot dan ook niet posten en een extreem verminderde hoeveelheid adminwerk verrichten. Dit geldt natuurlijk voor al mijn accounts.

ErisaeWaterbender
Ik ben op familieweekend in België met de verschrikkelijkste internetverbinding van m'n leven, dus ondanks dat ik nu alle tijd heb om te posten weet ik niet of het gaat lukken. Zondag kom ik weer terug.

Ik ben vanaf donderdag tot maandag met m'n vriendin dus zal dan niet kunnen posten. Wel zal ik gewoon af en toe online zijn, alleen reageer ik wat minder snel!

IC posts : 7
Nyx XiaoyuEarthbender
Ik ben de komende paar weken afwezig en/of sporadisch online. Werk is crazy busy en ik merk dat ik daarna weining energie heb om nog te posten. Ik zal wel gewoon in de onzin chat en Discord lurken, maar postjes moeten even wachten tot de vakantie begint :/
[Geldt voor Hal, Hyperion en Yeshe]
[Geldt voor Hal, Hyperion en Yeshe]
HalEarth Kingdom
Ik ga vanaf morgen een weekje weg, dus 18 t/m 25 juli.
Geldt voor:
Alison Olivia
Freya Lupin
Holli
Bellamy (die ik echt nog af moet maken lol)
Geldt voor:
Alison Olivia
Freya Lupin
Holli
Bellamy (die ik echt nog af moet maken lol)

Ja ik dacht dus dat ik nu wel een paar dagen thuis zou zijn maar ik ga morgen dus heel spontaan naar Ameland t/m zondag en daarna van dinsdag tot 14 augustus ook weer weg.
Denk dus dat ik dit weekend niet echt kan posten maar hopelijk in de twee weken daarna wel, daar heb ik iets meer tijd voor mezelf.
Aan het eind van de vakantie heb ik nog eventjes een introweekje maar dat laat ik dan wel weer weten :')
Denk dus dat ik dit weekend niet echt kan posten maar hopelijk in de twee weken daarna wel, daar heb ik iets meer tijd voor mezelf.
Aan het eind van de vakantie heb ik nog eventjes een introweekje maar dat laat ik dan wel weer weten :')

Pagina 1 van 2 • 1, 2

» Topic Tracker ♛
» ๑ Onzin topic
» Skill level topic
» ๑ High rank/important position application topic
» ๑ Onzin topic
» Skill level topic
» ๑ High rank/important position application topic
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: