⠀⠀DiscordDeviantArt
Welcome


"Nadat Avatar Roku overleed was de verbindende factor tussen de vier naties verdwenen. Al snel liepen de spanningen op. Vooral water en vuur, van oudsher elkaars tegenpolen, konden steeds minder van elkaar hebben. Het begon klein: Anti-water propaganda in de vuurnatie, een ban op bezoeken van vuurmeesters op de noordpool..."


Welkom op Untold Tales, een Nederlandstalige open-world RPG gebaseerd op de bekende Avatar: The Last Airbender serie. Dit forum speelt zich af in de tijd vlak voor de honderd jarige oorlog, en opent zo een mogelijkheid voor een geheel eigen plot en ontwikkeling van de wereld en diens karakters. Creëer je eigen karakter, sluit je aan bij een van de naties en ontdek deze net iets andere versie van de welbekende, nostalgische wereld van Avatar.


Important links

switch







Event


Helaas is de korte periode van rust snel tot een eind gekomen. Tijdens een 'vredes' vergadering tussen de leiders van de vier naties heeft de vuurnatie de stad Gaoling in beslag genomen. Hoe zouden het aarderijk en diens inwoners hier op reageren? De meningen over de situatie zijn verdeeld, maar over een ding is men zo goed als zeker. Betekend dit het begin van een oorlog?

Posten in Gaoling is op dit moment op eigen risico. Ook zijn er kansen op random events in topics die zich daar afspelen. Ook dient iedere bewoner binnen te zijn voor zonsondergang!

Current Goal



Reach 100 members

83 / 100


Current Contest


Op dit moment vinden er geen contests plaats. Stay tuned!

Spotlight


Character of the month
Ylva Nephelae

Word count


Word Length: 0


♡ Tell me

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

♡ Tell me Empty ♡ Tell me

Bericht van Angel ma apr 02, 2018 9:48 pm

♡ Tell me Untitled1
Boy, I got my eyes on you, tell me what you wanna do
I can picture you in my room until the morning
I don't even know your name, boy, I need to know your name
I'm hoping that you feel the same, tell me if you want it

Well, I’m trouble, trouble, trouble, baby, always knocking at my door. Yes, I’m a whole lot of trouble, baby, ooh, since the day…that I was born.” Ze sloot het liedje af met een laatste hoge noot, iets wat haar zangstem kenmerkte. Met haar stralende glimlach keek ze de zaal in, boog diep toen het publiek voor haar applaudisseerde. “Thank you, thank you so much, you are too kind” zei Angel in de microfoon, terwijl ze haar stralende glimlach volhield. Dat was Angel. Het was altijd allemaal goed, altijd blijven glimlachen. Ze gaf verschillende handkusjes naar de hooggeplaatste generaals van het leger, hen het gevoel gevend dat ze onweerstaanbaar waren en dat ze echt het mannetje waren. Angel had in de loop der jaren wel geleerd dat je juist tegen hen aardig moest zijn. Hoe aardiger je was, hoe meer ze uitgaven in de club. En hoe meer geld er in de club binnenkwam, hoe meer salaris Angel kreeg. En dan had ze nog niet eens over de fooien gesproken die ze vaak van de generaals kreeg. Daar was er weer een. Een flinke man van ruim over de vijftig, helemaal vooraan, omringd door verschillende jongere vrouwen, stak een briefje naar haar uit en dankbaar nam Angel het aan. Ze gaf hem een speciaal handkusje en een speciale Angel knipoog.

Nu was het tijd om van het podium te gaan. Angel ging op het vierkantje staan, daar zat een klein liftje, echter, dit was alleen voor haar zichtbaar. Vanuit een van de kaarsen die op de tafels in het publiek stond, liet ze een vuurstraal langzaam naar haar toekomen. De vuurstraal cirkelde om haar heen, als een soort spiraal. Uiteindelijk zorgde ervoor dat ze in een soort vlam stond. Het publiek hoorde ze schrikken, maar er gebeurde niets, Angel stond niet echt in vuur en vlam. Beneden werd het liftje naar beneden gedraaid en op het moment dat Angel beneden was, werd de vlam gedoofd. Boven hoorde Angel het publiek klappen. Het was zo’n simpel trucje, maar over het algemeen waren de mensen die hier kwamen ook simpel, dus het maakte allemaal niet zoveel uit. “Thank you” zei ze tegen de jongen die het liftje naar beneden had gedraaid.

Tien minuten later stond ze in een totaal andere outfit in de club. Ze was wat minder heftig gekleed, haar kortharige pruik had ze ingeruild voor haar eigen blonde lokken en haar make-up was subtieler. Met grote stappen liep ze naar de bar en ging er achter staan. Ze ging met haar rug naar de club staan en haalde even diep adem. Uit haar bh viste ze een brief tevoorschijn. Het was een officiële brief: ze moesten betalen, anders zou de club gesloten worden. De club liep geweldig, maar er was zoveel wat betaald moest worden: kostuums, personeel, drank, beveiliging. Ze waren een familie in de club en familie hielp elkaar. Angel dacht er over na om overdag een extra baan te nemen, om er voor te zorgen dat er extra inkomen was. Dat zou betekenen dat ze ’s nachts en overdags ging werken…maar dat moest dan maar. Het behouden van de club was voor haar van groot belang, hierboven was haar huis en als de club verkocht zou worden, was zij haar huis kwijt. De club moest blijven bestaan, kosten wat het kost.

Met een zucht viste ze een fles sterke drank tevoorschijn, schonk dit in een glas en deed er wat ijs in. In een slok dronk ze de sterke drank op. Het branden in haar keel voelde goed, alsof ze levend was. Ze zette haar elleboog op de rand en liet haar glas tegen haar voorhoofd rusten, sloot haar ogen eventjes. Na een paar minuutjes zo gestaan te hebben, pakte ze de fles weer en schonk zichzelf weer een drankje in. Terwijl ze inschonk, voelde ze dat iemand naar haar keek. Angel keek in de met spiegel belegde muur, die haar in de club liet kijken. Aan de bar zat een man, ouder dan haar, maar niet heel erg veel, en via de spiegel keek hij haar aan. Angel keek terug, een paar seconde, maar vervolgens glimlachte ze. Ze herkende de man niet, maar een praatje maken kon nooit kwaad.

Met haar stalen glimlach draaide ze zich weer om en liep naar de bar toe, zodat er alleen nog een bar tussen hen instond. “Hey” begroette ze hem nonchalant “I haven’t seen you here before…aren’t you in the army? Or are you just here to have a good time and forget something?” Ze nam een slok van haar drankje. “Can I offer you a drink? It’s from the house.”
Angel
IC posts : 12
Real name : Marlon ♡

Character sheet
Age: 23
Residence: Capital City
Occupation: Entertainer
AngelFirebender

Terug naar boven Ga naar beneden

♡ Tell me Empty Re: ♡ Tell me

Bericht van Engel di apr 03, 2018 11:19 pm

Engels blik dwaalde af naar de vaag verlichte straatbordjes toen hij de tamelijk donkere straat inliep om te verzekeren dat hij in de buurt van het goede adres zat, al wist hij niet meer honderd procent zeker hoe het adres ook alweer luidde. Zijn twijfel vaagde echter weg toen het geluid van zacht gedempt muziek zijn trommelvliezen resoneerde, dat moest onbetwist van de desbetreffende club vandaan komen. De muziek volgende duurde het dan ook niet lang voordat hij voor de ingang van de club terechtkwam waardoor de muziek hem tegemoetkwam, een knikje geven naar de bewakers voordat hij zich omringde met de geur van alcohol, geld en zweet. De laatste keer dat hij zich naar zo’n soort feest had begeven was nog voordat hij had besloten om in de marine van zijn natie te rollen. Sindsdien had hij zijn visie gemarginaliseerd tot zijn positie en het continu verbeteren van zijn naam en zichzelf amper de tijd gegund om zichzelf weer eens in zijn ‘oude’ leven te verzwelgen. Nu hij een paar dagen vrij had gekregen had hij besloten zichzelf eindelijk weer eens te laten proeven van het uitgaansleven, en was begonnen bij deze club waar hij zijn naaste collega’s met regelmaat een woordje over hoorde wisselen. Het waren dan wel voornamelijk de generaals die een stuk ouder waren die erover spraken, maar het concept leek hem echter totaal niet uitgesloten voor veertigplussers.

Zijn diepbruine ogen volgden de bewegingen van de blonde dame die zich op het moment op het podium bevond. Luid applaus zorgde ervoor dat er een stralende witte glimlach op haar gezicht verscheen terwijl ze het publiek bedankte, net haar show gemist leek het erop. Jagend naar een vrije plaats in het publiek wendde Engel zijn ogen van het podium af en liet ze glijden over de menigte waar hij nog enige vrije plaatsen kon spotten. Het scheelde dat hij alleen was gekomen, met een groep zou het nog een uitdaging zijn geweest om een plekje voor allen te vinden. Het probleem was alleen dat de meeste vrije plekken zich middenin de menigte bevonden en hij had totaal geen zin zich door de mensenmassa te worstelen. Lichtjes schudde hij zijn hoofd om zich vervolgens om te draaien en zich op een barkruk aan de zijkanten van de ruimte te positioneren. Het zicht was hier dan wel wat slechter, maar op zijn minst had hij de ruimte om te ademen. Daarnaast kon hij binnen handbereik bestellen wat hij verlangde, dus zo vreselijk was het nog niet eens. Engel bestelde een simpel pilsje voordat hij zijn blik weer naar het podium liet gaan, nieuwsgierig naar welke act er zich nu bevond. Hij zag hoe dezelfde blonde dame opgeslokt leek te worden door een zee van vlammen waardoor hij kort fronste door het gezichtsbedrog en naar voren leunde om er een betere kijk op te krijgen. Hij zag nog net haar glimlachende gezicht, maar voor hij het wist was ze al verdwenen in het niets waarna het publiek begon te klappen. Verward doordat hij totaal niet bekend was met de gezichtsbedrog die zich had afgespeeld deed hij lichtjes mee met het collectieve applaus uit beleefdheid. Engel kende het van vuursturen alleen maar in haar vechtvorm en was nog nooit in contact gekomen met het kunstzinnige aspect daarvan waardoor het hem intrigeerde. Benieuwd naar de volgende act hield hij zijn blik gevestigd op het podium, maar merkte al snel dat er een pauze was tussen de acts in. Hoogstwaarschijnlijk om geld te vangen van de consumenten die tussendoor snel wat te drinken gingen halen omdat ze niets wilden missen van de shows. Zijn blik dwaalde ondertussen de club door, benieuwd of hij nog wat bekende gezichten kon spotten. Door het dimme licht waarmee het publiek belicht werd kon hij echter niet goed de gezichtskenmerken van de verschillende personen van elkaar onderscheiden waardoor zijn plan gedoemd was te mislukken.

Ietwat ongeduldig tikte hij met zijn vinger op de het hout van de bar totdat zijn blik viel op het bekende figuur die naar hem gereflecteerd werd door de spiegelwand. Hetzelfde fijne gezichtje dat niet al te lang geleden nog op het podium had gestaan, maar naar zijn zin al weer veel te snel was verdwenen. De Admiraal nam een slok van het gouden goedje waarbij hij zijn ogen niet liet afwijken van haar figuur. Ze was een brief aan het lezen en had een ernstige uitdrukking op haar gelaat geplakt. Of ze kon het niet goed lezen door het gebrek aan licht, of het betekende dat de brief niet bepaald een positief bericht met zich meebracht. De mogelijkheid om onopgemerkt zorgeloos naar haar te kunnen staren duurde echter niet lang doordat haar ogen de zijne ontmoette via de spiegel. Desondanks week hij zijn ogen niet van de hare en nam in tegenstelling de laatste slok van het pilsje zonder het oogcontact te verbreken waarna hij een glimlach van haar geschonken kreeg. Uit beleefdheid stuurde hij een zwakke glimlach terug, een manier waarop hij normaliter niet gewend was iemand te begroeten. De officiële respectvolle manier van groeten was zo in hem geautomatiseerd dat hij op zulke momenten werd wakker geschud dat niet iedereen elkaar in het dagelijks leven zo groette, maar juist met een vriendelijk glimlach. Toen hij merkte dat haar figuur in de spiegel verplaatste realiseerde hij dat ze zijn richting opkwam, de glimlach die hij had teruggestuurd had hem waarschijnlijk toegankelijk gemaakt. “Hey,”begroette ze hem op een nonchalante toon. Hij deed een poging om haar terug te begroeten, maar nog voordat hij enig geluid had kunnen produceren ratelde ze al verder, hem bedelvend met vragen.   “I haven’t seen you here before…aren’t you in the army? Or are you just here to have a good time and forget something?” Ze nam ondertussen een slok van haar drankje. Het leek erop dat hier dus voornamelijk leden van het leger kwamen, en niet van de marine—wat kon verklaren dat hij tot nu toe nog geen bekend gezicht had gespot. Zover hij wist zaten zijn collega’s dan ook niet dag en nacht in deze club. “Can I offer you a drink? It’s from the house,” onderbrak ze zijn gedachtes waardoor hij eventjes gestoord opkeek. “Well, stage lady, if you insist, I’ll have what you’re having,” sprak hij met een lichte grinnik. Praten kon ze zeker. “I am not part of the Army though, but I am in the Navy—but there are not as many Navy members as Army members I reckon?” ontkende hij haar vooronderstellingen, ze zat dichtbij, maar het was het net niet helemaal. “Am just more residing at sea than at home, which is probably why you’ve never seen me here before—but now that I am at home I’m tryna relive my teenage years a little before I get too old. Although, I assume age is not really a big problem here,” sprak hij grinnikend, doelend op het feit dat hij echt wel de oudere generaals had gespot die zich omringd hadden met jongere meiden die ze in het dagelijkse leven niet konden krijgen. Hadden ze toch even een geluksmomentje. “But you’re the beautiful woman who was just on stage, right? Came in a lil’ late, so I didn’t quite catch your name,” vroeg hij met een lichte grijns zijn lippen sierend desondanks hij zonet toch echt naar der gerefereerd had als ‘stage lady’. Engel wilde toch nog even bevestiging voor de zekerheid.
E N G E L
Engel
IC posts : 15
Real name : Li / Lisanne

Character sheet
Age: 31 years old
Residence: Capital City
Occupation: Admiral of the Eastern Fleet
EngelFirebender

Terug naar boven Ga naar beneden

♡ Tell me Empty Re: ♡ Tell me

Bericht van Angel wo apr 18, 2018 7:52 pm

♡ Tell me Untitled1
Boy, I got my eyes on you, tell me what you wanna do
I can picture you in my room until the morning
I don't even know your name, boy, I need to know your name
I'm hoping that you feel the same, tell me if you want it

Angel hoorde een grinnik en in haar ogen was dat altijd positief. De man wilde hetzelfde als haar drinken. Terwijl ze de fles, een glas en ijsklontjes pakte, praatte hij verder. Hij zat niet bij het leger, maar bij de marine. Onder de indruk knikte Angel, terwijl ze een drankje voor hem inschonk. “…but now I am at home I’m tryna relive my teenage years a little before I get too old. Although, I assume age is not really a big problem here.” Angel grinnikte en zette een drankje voor hem neer, waarna ze vervolgens een slokje van haar eigen nam. “You are never too old to have a little fun right, but just as you said, it really doesn’t matter here. In fact, I think you are one of the youngest here.” Met een veel betekende blik keek ze hem aan, terwijl ze een slokje van haar drankje nam. “And you’re a special one, we don’t get a lot of people from the Navy here…it sounds very exciting” Ze leunde een beetje terug en gaf een knipoog. In haar ogen kon een beetje onschuldig flirten nooit kwaad. Haar hele werk was gebaseerd op het flirten met het, voornamelijk mannelijke, publiek.

“But you’re the beautiful woman who was just on stage, right? Came in a lil’ late, so I didn’t quite catch your name.” Angel glimlachte, het was altijd leuk om complimentjes te krijgen. Eventjes keek ze weg en knikte ze naar een poster, waar ze op stond. In koeienletters stond haar “Angel” boven. “I am indeed the woman from the stage” zei ze met een grijns, terwijl ze hem weer aankeek “You can catch me every night on stage though if you really want to see another performance of me. Unless you want a private performance…” Ze lachte eventjes hardop en sloeg haar drankje in één keer achterover, terwijl ze er nog eentje voor zichzelf inschonk. Hoofdschuddend nam ze een slokje en grinnikte nog zachtjes na. “Anyway, my name is Angel, it’s for you to decide if I live up to the name.”
Angel
IC posts : 12
Real name : Marlon ♡

Character sheet
Age: 23
Residence: Capital City
Occupation: Entertainer
AngelFirebender

Terug naar boven Ga naar beneden

♡ Tell me Empty Re: ♡ Tell me

Bericht van Engel zo apr 22, 2018 4:19 pm

Engels ogen volgden de bewegingen die de vrouw maakte terwijl de nog naamloze vrouw het drankje voor hem klaarmaakte, dezelfde die zij zichzelf had voorgeschoteld. Terwijl hij zijn verhaal deed keek hij toe hoe ze het glas vulde met ijsklontjes een of andere drank waarvan hij de naam niet goed kon lezen in het donker. Een grinnik ontsnapte van haar lippen na zijn laatste opmerking waarna ze het vers gevulde glas voor zijn neus zette. “You are never too old to have a little fun right, but just as you said, it really doesn’t matter here. In fact, I think you are one of the youngest here,” constateerde ze waarbij hij knikte.  “And you’re a special one, we don’t get a lot of people from the Navy here…it sounds very exciting”  “I figured, did not recognize any colleagues whatsoever,” sprak hij lichtelijk geamuseerd liet een grijns met zijn lippen spelen toen hij haar knipoog opving terwijl hij een slokje van zijn glas nam, er plagerig een teruggooien.  Zijn gezicht vertrok echter al snel uit verbijstering door de brandende sterke drank die zijn smaakpapillen plotseling leek te verdoven. Niet dat hij wat sterke drank niet kon hendelen, hij had simpelweg niet verwacht dat ze zoiets had ingeschonken. Hij had eerder een zachtere cocktail die de bittere alcoholische smaak maskeerde verwacht. “You sure as hell like it strong woman, whooo,” sprak hij terwijl hij even zijn hoofd schudde om zichzelf te herpakken en nog een slok van zijn drankje te nemen nu hij wist wat hij eigenlijk in zijn mond goot. Even later had hij gevraagd of ze niet de desbetreffende lady was die zonet nog on stage was, waarvan hij spijtig genoeg de act grotendeels had moeten missen. Een glimlach ontstond op haar gelaat waarna ze in de richting van een poster knikte. Engel volgde haar blik en bekeek de desbetreffende poster waar in groot ‘Angel’ opstond, was zij dat? “I am indeed the woman from the stage,” bevestigde ze zijn vermoedens nog net voordat hij verder kon vragen. Tamelijk geamuseerd keek hij naar de naam die op de poster stond geprint. Angel, precies zijn naam, maar dan in een andere taal en maar één lettertje verschil, grappig toeval. “You can catch me every night on stage though if you really want to see another performance of me. Unless you want a private performance…” sprak ze grijnzend op zijn opmerking dat hij haar act grotendeels had gemist doordat hij simpelweg te laat de club was binnengekomen. “Anyway, my name is Angel, it’s for you to decide if I live up to the name.”sprak ze op een uitdagende toon nadat ze een slokje had genomen van een nieuw ingeschonken drankje. Gelijktijdig nam hij een slokje van de zijne en liet zijn donkerbruine ogen rusten op de hare. “Perhaps a private performance may make it easier for me to decided whether you live up to that name or not, Angel,” ging hij licht uitdagend in op haar opmerking met een licht uitdagende ondertoon. Dat zijn naam op hetzelfde neerviel als de hare liet hij echter nog achterwege. Dat onderwerp zou waarschijnlijk toch snel genoeg boven water komen.
E N G E L
Engel
IC posts : 15
Real name : Li / Lisanne

Character sheet
Age: 31 years old
Residence: Capital City
Occupation: Admiral of the Eastern Fleet
EngelFirebender

Terug naar boven Ga naar beneden

♡ Tell me Empty Re: ♡ Tell me

Bericht van Angel di apr 24, 2018 10:53 pm

♡ Tell me Untitled1
Boy, I got my eyes on you, tell me what you wanna do
I can picture you in my room until the morning
I don't even know your name, boy, I need to know your name
I'm hoping that you feel the same, tell me if you want it

Angel glimlachte om zijn opmerking. Dit was niet haar gebruikelijke drankje, maar de voorgaande situatie had wat sterke drank nodig gehad. Normaal gesproken hield ze meer van witte wijn, had ze het niet zo op hele sterke drank, maar soms was het gewoon even nodig. Wat positief was aan het feit dat ze nu met hem aan het praten was, was dat ze haar zorgen over de club meteen vergat. Boys, sometimes a girl just needs one. Hij had haar om haar naam gevraagd en ze had hem duidelijk gemaakt dat zij de dame op de poster was. Flirterig was ze op hem ingegaan. Van een beetje flirten ging niemand dood. “Perhaps a private performance may make it easier for me to decide whether you live up tot hat name or not, Angel” ging hij vol op haar in en Angel glimlachte mysterieus, terwijl ze haar drankje weer in één keer achterover sloeg. Verleidelijk leunde ze een beetje naar voren, terwijl ze hem recht in haar ogen aankeek. “What kind of girl do you think I am?” zei ze, en nam een slokje van zijn drankje, met een ondeugende grijns. Vervolgens leunde ze weer naar achteren. “Do you really think I give random private performances for guys I don’t even know their name of? You might be a special one…but you’ve got to earn that.” Ze gaf hem een knipoog en greep nog een keer naar de fles. Misschien was dit niet zo slim, want ze merkte dat ze al wat lichter in haar hoofd begon te worden. Maar het interesseerde haar niet, ze wilde die nare brief zo snel mogelijk vergeten en wat plezier gaan maken.
Angel
IC posts : 12
Real name : Marlon ♡

Character sheet
Age: 23
Residence: Capital City
Occupation: Entertainer
AngelFirebender

Terug naar boven Ga naar beneden

♡ Tell me Empty Re: ♡ Tell me

Bericht van Engel wo apr 25, 2018 1:18 am

Love or hate me, depending on how
you judge it.

Meteen nadat hij de uitdagende en speelse ondertoon in haar stem had gehoord was hij erop ingegaan met opmerkingen van diezelfde aard waardoor ze steeds meer op elkaar begonnen in te spelen. Na zijn laatste opmerking plakte hij dan ook nog speels een knipoog, en bracht het glas wederom tot zijn lippen om het laatste slokje eruit te benutten toen hij zag dat ze haar glas nogmaals in een keer achteroversloeg. Vrijwel meteen daarna leunde ze wat verleidelijk naar voren in de jongeman zijn richting en keek hem recht aan met haar doordringende blauwe ogen waardoor een van zijn mondhoeken omhoog kroop. “What kind of girl do you think I am?”  vroeg ze aan hem en probeerde met een ondeugende grijns nog een slokje van zijn drankje te nemen waarzo goed als niets van over was. Hij grinnikte kort en spiegelde haar bewegingen door ook op zijn ellenbogen ietwat in haar richting te leunen. “Judging from your drinking behavior, I reckon you’re a naughty lil’ Angel, who might just be willing please me with a refill,” grijnsde hij terwijl hij een muntstuk met het vuurembleem uit zijn broekzak viste en over de houten bar in haar richting schoof. Als het meer kostte dan zou hij het vast wel te horen krijgen, als het teveel was mocht ze het als fooi beschouwen. Net toen hij naar voren leunde was zij weer naar achteren gegaan zodat de afstand tussen hen zo goed als niet veranderd was. Engel kon niet ontkennen dat hij dat enigszins jammer vond omdat hij haar wel van wat dichterbij had willen bekijken, door het gebrek aan licht kon hij namelijk de details van haar gezicht niet perfect onderscheiden. Het wekte nieuwsgierigheid in hem op. “Do you really think I give random private performances for guys I don’t even know their name of? You might be a special one…but you’ve got to earn that,” sprak ze waarbij ze hem een speelse knipoog gaf en nogmaals naar de drankfles greep om daaruit te nuttigen. “I’ve got to earn it huh?” sprak hij alsof hij diep nadacht, doorhebbend dat ze een spelletje met hem speelde waardoor hij eropin ging. “What if I tell you my name and it makes me, like, ‘double special’ huh? Will I earn that then?” sprak hij met een grijns op zijn gelaat, denkend dat ze wel geamuseerd zou zijn bij het horen van zijn naam. Vervolgens leunde hij nog wat verder in haar richting alsof hij haar iets ging vertellen wat de rest in de club niet mocht horen. “It’s like your name, apart from one single vowel,” gaf hij haar een hint terwijl hij geïntrigeerd toekeek hoe ze de overmaat aan alcohol naar binnen werkte alsof het water was. Ergens was hij nieuwsgierig of dit haar normale drinkgedrag was, of dat er een oorzaak achter schuilde, maar besloot er niet naar te vragen. Een nachtclub was immers niet de plek om je ziel bloot te leggen aan een vreemdeling, daar waren andere plekken voor.
BY MITZI
Engel
IC posts : 15
Real name : Li / Lisanne

Character sheet
Age: 31 years old
Residence: Capital City
Occupation: Admiral of the Eastern Fleet
EngelFirebender

Terug naar boven Ga naar beneden

♡ Tell me Empty Re: ♡ Tell me

Bericht van Angel wo apr 25, 2018 9:12 am

♡ Tell me Untitled1
Boy, I got my eyes on you, tell me what you wanna do
I can picture you in my room until the morning
I don't even know your name, boy, I need to know your name
I'm hoping that you feel the same, tell me if you want it

Dat de jongen aan de andere kant van de bar haar bewegingen leek te reflecteren, besloot Angel dat ze dat helemaal niet erg vond. Hij had een mooi gezicht. Lang besloot Angel er niet van te genieten, want ze wilde hem ook wel weer een beetje teasen. Dat vond Angel leuk om te doen – en zo te zien genoot hij er ook van. Later was er vast en zeker genoeg tijd om zijn gezicht uitgebreid te bekijken, want het zag er voorlopig nog niet uit dat hij ergens anders heen zou gaan. “Judging from your drinking behavior, I reckon you’re a naughty lil’ Angel, who might just be willing top lease me with a refill.” Eventjes tuitte Angel gekwetst haar lippen en zei ze: “What? I am a good girl.” Ze knipoogde, terwijl ze hem nog een ander drankje inschonk. “Well, I serve to please, right?” Die opmerking kon veel betekenen, maar technisch gezien was het niet echt gelogen. Angel was een entertainer en die werkten ervoor om het mensen naar hun zin te maken. Maar aan de andere kant, Angel was niet echt aan het werk. Ze had het geluk dat ze hier de drank mocht nuttigen, maar haar werkdag zat er technisch gezien op. Ach, wat maakte het ook allemaal uit? Angel had het naar haar zin en dat is wat telde.

“What if I tell you my name and it makes me, like, “double special” huh? Will I earn that then?” trok de jongen tegenover haar de aandacht weer en Angel deed eventjes alsof ze nadacht. Hij kwam weer wat naar voren, en Angel kon het niet laten om ook wat naar voren te komen, zodat ze nog een keer de contouren van zijn mooie gezicht kon onderscheiden. “It’s like your name, apart from one single vowel.” Nieuwsgierig keek ze hem aan. Dat was wel heel erg toevallig. Het kon bijna niet anders dat het “Engel” was, tenzij hij “Ongel” of “Ungel” heette, maar dan zouden zijn ouders hem wel heel erg gehaat hebben. “Well, it’s not that hard to guess now…” zei ze op een toon waarop alleen hij kon horen “…looking at that angelic face of yours.” Angel kon het niet laten om eventjes haar vinger over zijn wang te laten lopen, het was maar voor een paar seconden, maar de blik in haar ogen zei genoeg. “Unless your name is “Ongel” or “Ungel”” en Angel grinnikte eventjes zachtjes “Your name must be Engel.” Met een grijns keek ze hem aan. “What a coincidence that two angels meet each other, at this exact time.” Ze schoof nog iets verder naar hem toe, dit keer de afstand tussen hun twee niet meer verkleinend, het enige wat nog tussen hen in stond was de bar. “I was so confused already, that you didn’t make the “heaven must be missing an angel” reference. I guess that’s something you got bored of too.” Een zachte grinnik ontsnapte uit haar mond, terwijl ze nog een slokje van haar drankje nam.
Angel
IC posts : 12
Real name : Marlon ♡

Character sheet
Age: 23
Residence: Capital City
Occupation: Entertainer
AngelFirebender

Terug naar boven Ga naar beneden

♡ Tell me Empty Re: ♡ Tell me

Bericht van Engel do apr 26, 2018 1:08 am

Love or hate me, depending on how
you judge it.

“What? I am a good girl.” Sprak ze op een quasi beledigde toon nadat Engel plagerig zijn vooronderstellingen had uitgesproken. “That’s what they all say,” grinnikte hij plagerig terwijl hij toekeek hoe ze zijn glas hervulde met een nieuw drankje. Een ondeugende glimlach ontstond op zijn gelaat na haar volgende opmerking en hij tolde het drankje in zijn glas rond, een miniatuur draaikolkje creërend. Hij besloot er momenteel niet expliciet op te reageren. Wellicht kon hij er later in hun gesprek nog wel op terugvallen.

In een speelse poging om een zogenoemde ‘private performance’ te verdienen probeerde hij haar te vleien met zijn naam, die toevallig bijna précies hetzelfde als de hare was, op een enkele klinker na. Nieuwsgierig keek hij haar aan en verbrak het oogcontact geen enkele seconde toen ze naar voren leunde, het spelletje dat ze speelden hem wel bevallend. Hij zag hoe ze haar gezicht zich in nadenkende plooien trok terwijl ze nadacht over wat zijn naam kon zijn, desondanks de weinige opties die overbleven. “Well, it’s not that hard to guess now…” sprak ze fluisterend waardoor hij de enige was die het kon verstaan “…looking at that angelic face of yours.” Vervolgde ze waarna hij haar tedere huid met zijn ruwe en met stoppels bedekte in aanraking voelde komen.. Zijn ogen dwaalden automatisch af naar haar vinger die in zijn ooghoeken doolden, maar voordat hij er goed op kon focussen had ze hem alweer teruggetrokken.  “Unless your name is “Ongel” or “Ungel”” overwoog ze en  grinnikte zachtjes “Your name must be Engel,” constateerde ze waarbij hij knikte en een slok van zijn drankje nam. “Well, fortunately, considering the other options, it’s Engel,” grinnikte hij geamuseerd. Hij vond Engel al een vreselijke naam omdat de gedachte erachter zo enorm cliché was en het naar zijn mening totaal niet bij zijn persoonlijkheid paste, maar de opties die zij had genoemd waren nóg erger. Dan maar het liefst droog en simpel ‘Engel’.  “I was so confused already, that you didn’t make the “heaven must be missing an angel” reference. I guess that’s something you got bored of too,” verklaarde ze haar vermoedens waardoor hij geamuseerd grinnikte en knikte omdat hij die opmerking ongetwijfeld kende. “It’s the worst, dear lord, I spared you that one—although, I haven’t heard it a lot myself lately to be honest,” gaf hij toe. Het was voornamelijk zijn dichts bijstaande familie die zulke opmerkingen maakte, maar gezien het feit dat hij deze amper nog sprak kwamen opmerkingen van die aard nog zelden boven water. Even liet hij zijn blik rusten op een punt in de verte terwijl hij het laatste beetje van zijn glas achterover gooide. Kort sloot hij zijn ogen om te genieten van de warme brandende sensatie in zijn slokdarm die zich al snel verspreidde naar de rest van zijn ingewanden. “However, did I earn it now, in regards to my name?” sprak hij met een speelse twinkeling in zijn diepbruine ogen terwijl hij zijn glas naar haar toeschoof als een stille hint om er kort daarna nog een muntstuk naast te leggen. “You know, this barrier is really gettin’ on my nerves,” constateerde hij en positioneerde zich wederom op twee ellenbogen terwijl hij iets voorover leunde en haar veelbetekenend aankeek, doelend op de houten bar die zich tussen hen in bevond. Hij wilde wel eens zien met wie hij eigenlijk te maken had, in plaats van alleen maar een half afgesneden bovenlichaam dat boven de houten bar bungelde te zien. Aan de andere kant stond ze momenteel wél l in de perfecte positie om hun glazen te schenken. Elk voordeel had zijn nadelen.
BY MITZI
Engel
IC posts : 15
Real name : Li / Lisanne

Character sheet
Age: 31 years old
Residence: Capital City
Occupation: Admiral of the Eastern Fleet
EngelFirebender

Terug naar boven Ga naar beneden

♡ Tell me Empty Re: ♡ Tell me

Bericht van Angel di mei 01, 2018 12:50 am

♡ Tell me Untitled1
Boy, I got my eyes on you, tell me what you wanna do
I can picture you in my room until the morning
I don't even know your name, boy, I need to know your name
I'm hoping that you feel the same, tell me if you want it

Natuurlijk was ze met hem aan het flirten, dat kon een kind van een afstand nog wel zien. Ze maakte een beetje seksueel getinte grapjes – en dat moest kunnen, vond Angel. Want dat betekende nog niet dat ze zomaar met iedereen het bed in dook. Hell no, als ze wilde kon ze dat elke avond in de club krijgen. Maar ondanks dat ze misschien een performer was, met schaarse kleding aan, betekende dat nog niet dat ze goedkoop of makkelijk was. Verre van dat zelfs. Anders had ze nooit zoveel moeite gedaan om de naam van de jongeman tegenover haar te weten te krijgen, die verrassend veel op de hare leek. Hij heette Engel. Het was een andere taal, maar het betekende hetzelfde. Misschien moesten ze maar van elkaar er achter zien te komen, of dat de namen terecht waren? Angel had zo’n vermoeden van niet. “However, did I earn it now, in regards to my name?” hoorde ze Engel zeggen, terwijl hij zijn glas naar haar toe schoof, als een soort van hint.

Angel grijnsde en haalde haar schouders op. “Once again, what kind of girl do you think I am?” zei ze “I’m not doing private performances for all the customers here, you must earn it…” Verleidelijk gaf ze hem een knipoog. Ze vond het leuk als jongens een beetje hun best voor haar deden. Nou was het niet zo dat ze hemel en aarde moesten bewegen om met haar te mogen praten, maar een beetje moeite was altijd leuk. Ze bracht haar hoofd weer iets dichter naar het hoofd van Engel en zei zachtjes: “But I promise it’ll be all worth it.” Nogmaals knipoogde ze en schoof het munstuk, dat hij op de bar had neergelegd, naar achteren en liet het in de kassa landen. Vervolgens voorzag ze zijn glas weer van een flinke hoeveelheid drank, meer dan de normale maatstaven van de club waren. Dat kwam omdat ze de jongen aardig vond en omdat ze zelf ook wel een aardig glaasje op had. Ditmaal was het Engel die wat naar voren kwam. “You know, this barrier is gettin’ on my nerves.”

Een glimlach speelde rond haar lippen en ze keek om zich heen. Niemand zou het vast en zeker merken als ze hier lekker aan de bar ging zitten, om met hem te praten, met de fles drank erbij. Hell no, iedereen was veel te druk bezig en bovendien, er waren zo verschrikkelijk veel flessen drank dat het vast en zeker niet op zou vallen. “Wait a minute” zei ze en knipoogde naar hem. Angel zette haar eigen glas op de bar, naast die van hem en schonk hem goed vol. Met de fles in haar hand liep ze langs de achterkant van de bar, om vervolgens naar de voorkant te lopen en richting Engel te lopen. Terwijl ze naar hem toe liep, kon ze het niet laten om haar ogen even over zijn lichaam te laten glijden. Naast dat hij een prachtig knap gezicht had, was hij ook lang en breed. Dat vond Angel wel leuk. Toen ze bij hem aan was gekomen, zette ze de fles neer en hees zichzelf op een bar kruk, sloeg haar lange benen over elkaar en draaide zich naar hem toe. “If you can keep a secret, then the rest of the drinks are on me…well, on the bar.”

Ze knipoogde naar hem en nam een klein slokje van haar drankje. Tijdens het lopen merkte ze al dat ze al een flinke slok op had, en nu merkte ze dat nog beterder. Maar het was een fijn gevoel, de zorgen van eerder die avond was ze vergeten en nu was ze gewoon plezier aan het maken. Angel keek Engel recht aan en glimlachte toen haar ogen de zijne ontmoette. “I must admit that this place is indeed a much better one then standing behind that stupid bar.”
Angel
IC posts : 12
Real name : Marlon ♡

Character sheet
Age: 23
Residence: Capital City
Occupation: Entertainer
AngelFirebender

Terug naar boven Ga naar beneden

♡ Tell me Empty Re: ♡ Tell me

Bericht van Engel di mei 01, 2018 7:31 pm

Love or hate me, depending on how
you judge it.

Spelenderwijze was hij met een flirterige ondertoon ingegaan op haar uitdagende opmerkingen die ze maar al te graag leek terug te sturen; opzoek naar datgene wat hem waardig genoeg zou maken om een zogenoemde ‘private performance’ te verdienen. Of hij daadwerkelijk zo’n performance zou krijgen, zelfs als hij het zou verdienen, betwijfelde hij vanwege de spelende ondertoon. Desalniettemin had hij plezier in de manier waarop ze hem uitdaagde waardoor het hem eigenlijk niet eens uitmaakte of dat het eindresultaat zou zijn. Dat haalde echter niet weg dat hij wél nieuwsgierig was wat het inhield.

“Once again, what kind of girl do you think I am?” vroeg ze wederom nadat hij had gevraagd of hij het al verdiend had vanwege zijn speciale naam. “I’m not doing private performances for all the customers here, you must earn it…” benadrukte ze nogmaals en beloofde hem dat het het waard zou zijn. “You’re a hard to get one,” constateerde hij terwijl er een subtiele grijns via zijn mondhoek omhoogklom, ondertussen toekijkend hoe ze zijn glas gul vulde. “I like it,” grinnikte hij met een glimlach dat zijn tanden ontblootte en keek haar recht aan terwijl ze bezig was met naar de andere kant van de bar komen op zijn verzoek. Hij draaide zijn hoofd in de richting waar ze vandaan kwam en liet zijn donkerbruine ogen over haar onthulde lichaam glijden. Ze was niet zo lang als een giraffe, zoals hij wel eens beschreven werd, maar was ook niet klein—precies de goede lengte eigenlijk. Lichtelijk geamuseerd keek hij toe hoe ze ietwat wankel op haar hakken naar hem toekwam. Het was duidelijk dat ze al het een en ander achterover had geslagen. Engel nam een slokje van zijn tot de nok toe gevulde glas terwijl Angel zich op de barkruk naast hem positioneerde, de fles drank met een aankondigende klap op de bar zettend. Hij haalde zijn voeten even van de ondersteuning af toen ze zich naar hem toedraaide zodat ze haar benen kwijt kon zonder dat zijn lange stelten in de wegzaten. Toen ze eenmaal goed zat plaatste hij zijn voeten weer op de ondersteuning en spreidde zijn benen ietwat waardoor haar knieën zich tussen de zijne bevonden en ze elkaar niet in de wegzaten. Hij grinnikte kort toen ze aan hem vroeg om het een geheimpje te houden dat ze hier aan deze kant van de bar met het een aantal drankjes zat te nuttigen, iets wat waarschijnlijk niet gewaardeerd werd door de rest van haar crew—zover hij kon afleiden van de toon waarop ze het vroeg althans. “Cannot deny that request if you offer me free drinks, can I?” sprak hij met een knipoog en hief kort zijn glas voordat hij er nogmaals een slok uitnam om zijn statement te benadrukken. Hij kon niet ontkennen dat hij een prachtig salaris had vanwege zijn positie in de marine waardoor hij het eigenlijk prima kon betalen, maar rijk of arm, wie sloeg er nou gratis drankjes af?

Zijn ogen zochten de hare en merkte dat hij wat meer moeite dan normaal moest doen om zijn zicht scherp te stellen door de alcohol dat door zijn aderen jaagde en als gevolg zijn zenuwstelsel dwarszat. “I must admit that this place is indeed a much better one then standing behind that stupid bar.” Stelde ze vast en schonk hem een glimlachje toen ze oogcontact met hem maakte. “I agree,” stemde hij in met een ondeugende grijns en legde zijn linkerhand iets boven haar knie en ging vervolgens op het randje van de barkruk zitten. Engel boog wat in haar richting om de afstand tussen hen te verkleinen en liet daarbij zijn hand tegelijkertijd ietsje hoger kruipen. “I’m still tryna figure out how to press ‘em buttons to ‘earn it’, though” constateerde hij op een zachtere toon alsof alleen zij het mocht horen, nam nog een slokje van het goedje dat ze hem had geschonken, en boog naar haar oor toe zodat hij erin kon fluisteren. “I mean, do you want words,” sprak hij, zijn mond zo dicht bij haar oor bevindend dat de ruwe haren van zijn baardje tegen de zijkant van haar zachte tedere gezichtje schuurde. “Or does it require actions to fulfill the conditions?” vervolgde hij waarbij hij zijn hand wat hoger liet rusten op haar bovenbeen. “Enlighten me.”
BY MITZI
Engel
IC posts : 15
Real name : Li / Lisanne

Character sheet
Age: 31 years old
Residence: Capital City
Occupation: Admiral of the Eastern Fleet
EngelFirebender

Terug naar boven Ga naar beneden

♡ Tell me Empty Re: ♡ Tell me

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum