⠀⠀DiscordDeviantArt
Welcome


"Nadat Avatar Roku overleed was de verbindende factor tussen de vier naties verdwenen. Al snel liepen de spanningen op. Vooral water en vuur, van oudsher elkaars tegenpolen, konden steeds minder van elkaar hebben. Het begon klein: Anti-water propaganda in de vuurnatie, een ban op bezoeken van vuurmeesters op de noordpool..."


Welkom op Untold Tales, een Nederlandstalige open-world RPG gebaseerd op de bekende Avatar: The Last Airbender serie. Dit forum speelt zich af in de tijd vlak voor de honderd jarige oorlog, en opent zo een mogelijkheid voor een geheel eigen plot en ontwikkeling van de wereld en diens karakters. Creëer je eigen karakter, sluit je aan bij een van de naties en ontdek deze net iets andere versie van de welbekende, nostalgische wereld van Avatar.


Important links

switch







Event


Helaas is de korte periode van rust snel tot een eind gekomen. Tijdens een 'vredes' vergadering tussen de leiders van de vier naties heeft de vuurnatie de stad Gaoling in beslag genomen. Hoe zouden het aarderijk en diens inwoners hier op reageren? De meningen over de situatie zijn verdeeld, maar over een ding is men zo goed als zeker. Betekend dit het begin van een oorlog?

Posten in Gaoling is op dit moment op eigen risico. Ook zijn er kansen op random events in topics die zich daar afspelen. Ook dient iedere bewoner binnen te zijn voor zonsondergang!

Current Goal



Reach 100 members

83 / 100


Current Contest


Op dit moment vinden er geen contests plaats. Stay tuned!

Spotlight


Character of the month
Ylva Nephelae

Word count


Word Length: 0


♡ Tell me

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

♡ Tell me - Pagina 2 Empty Re: ♡ Tell me

Bericht van Angel wo mei 02, 2018 12:52 am

♡ Tell me - Pagina 2 Untitled1
Boy, I got my eyes on you, tell me what you wanna do
I can picture you in my room until the morning
I don't even know your name, boy, I need to know your name
I'm hoping that you feel the same, tell me if you want it

Haar nieuwe positie in de ruime beviel haar eigenlijk heel erg goed. Engel was echt heel erg knap – er was iets in hem dat ze heel erg spannend en opwindend vond. Het was niet het feit dat hij in het leger, of in zijn geval in de marine, zat. Angel had vaker met mannen gepraat die goedgeplaatst waren en daar viel ze niet op. Nee, het was iets in zijn ogen, wat ze heel erg leuk vond. Engel was het met haar eens dat deze plek van Angel in de ruimte ook veel beter was dan achter die stomme bar. Ze waren nu zo gepositioneerd dat Angel met haar benen tussen de zijne zat en ze best wel dicht bij elkaar zaten, iets dat Angel helemaal niet erg vond. Engel boog wat meer haar richting op en ze voelde zijn hand op haar knie. Nieuwsgierig keek ze hem aan, terwijl hij de volgende woorden sprak: “I’m still tryna figure out how to press ‘em buttons to ‘earn it’, though.” Hij sprak zachtjes en kwam nog verder naar voren om in haar oren te fluisteren. Terwijl Engel in haar oor fluisterde, sloot Angel haar ogen, terwijl er een glimlach op haar mond ontstond. “I mean, do you want words” hoorde ze hem zeggen, terwijl zijn baardje tegen haar wang schuren “or does it require actions to fulfill the conditions?” Zijn hand gleed verder over haar been naar boven. “Enlighten me.”

Als tegenreactie kon Angel het niet laten om haar hand ook over zijn been te laten gaan, alleen liet zij hem langzaam vanaf zijn knie richting zijn bovenbeen glijden. Doordat zijn hoofd nog langs de hare was kon zij ook in zijn oor fluisteren: “Well, surprise me. It depends on….how bad you want it.” Ze kantelde haar hoofd iets naar achteren, zodat ze hem recht aan kon kijken. Hun lippen waren heel erg dicht bij elkaar, raakte elkaar heel erg zachtjes. Als ze door zou drukken, had ze hem gekust. Haar tanden namen zijn onderlip heel zachtjes tussen elkaar en ze beet er plagend in. Vervolgens nam ze haar glaasje weer beet en nam er een slokje uit, terwijl ze hem met een ondeugende blik in haar ogen en een ondeugende lach aan keek. Nadat ze een slok had genomen, zette ze het glas weer op de bar en legde ze haar tegen zijn wang, waarna ze haar hand zachtjes vanaf zijn wang, langs zijn nek, over zijn borst naar beneden liet lopen. Boven zijn broek stopte ze en grinnikte ze zachtjes. “Do you think I live up to my name, Engel?” fluisterde ze, zodat alleen hij het kon horen.
Angel
IC posts : 12
Real name : Marlon ♡

Character sheet
Age: 23
Residence: Capital City
Occupation: Entertainer
AngelFirebender

Terug naar boven Ga naar beneden

♡ Tell me - Pagina 2 Empty Re: ♡ Tell me

Bericht van Engel za mei 05, 2018 1:23 am

Love or hate me, depending on how
you judge it.

Op een uitdagende manier had hij haar wederom gevraagd hoe hij nou precies haar speciale private performance kon verdienen, die ze schijnbaar niet zomaar iedereen scheen aan te bieden. Een tevreden grijnsje kroop op zijn gelaat toen hij voelde hoe ze zijn bewegingen spiegelden en ook haar hand langzaam vanaf zijn knie naar boven liet kruipen, geen bange meid dus. Nadat hij zijn laatste woorden lichtelijk bevelend had uitgesproken ademde hij zachtjes uit, zijn warme adem tegen haar nek botsend. Kort sloot hij zijn ogen toen ze op dezelfde zachte toon terug fluisterde in zijn oor, bewerend dat hij haar moest verassen om erachter te komen over welke eisen hij moest beschikken om waardig genoeg te zijn. Hij maakte een bedenkelijk geluidje alsof hij nadacht. Vanuit zijn ooghoeken zag hij hoe de blondine haar hoofd naar achteren kantelde, al snel zijn diepbruine ogen de haren doorborend toen haar gezicht letterlijk recht voor de zijne was. “No limit?” vroeg hij, nog steeds diezelfde grijns op zijn gezicht, waarbij hij voelde hoe hun lippen lichtjes frictie creëerden. Nog voordat hij erop kon reageren voelde de Admiraal hoe ze zachtjes plagend in zijn onderlip beet, losliet, en met een ondeugende sprankelende blik in haar ogen een slokje van haar drankje nam. Tevreden reflecteerde hij haar reacties, niet veel later voelend hoe ze haar hand met zijn wang in aanraking liet komen. Langzaam en zachtjes liet ze haar hand naar beneden glijden, via zijn nek, borstkast, net boven zijn broek de rem erop zettend. Tease.

“Do you think I live up to my name, Engel?” vroeg ze met een ondeugende ondertoon. “Well,” begon hij en plaatste ditmaal zijn hand op haar wang en streelde zachtjes met zijn duim over het zachte oppervlak. “I think we both know the answer, don’t we?” grinnikte hij met een knipoog en boog zich naar haar nek toe, haar hoofd lichtjes kantelend met zijn hand. Langzaam kiepte hij zijn hoofd naar voren en liet spelenderwijs het ietwat ruwe oppervlak van zijn lippen langs haar nek glijden waarbij hij zo nu en dan zijn tong in aanraking liet komen met haar huid. Uiteindelijk settelde hij zich op een plekje net onder der kaaklijn. Zachtjes zoog hij het bloed in haar haarvaatjes richting het oppervlak en schraapte een enkele keer met zijn tanden over het aangetaste plekje. Het laatste zorgde ervoor dat Angel haar schouder optrok en haar hoofd in zijn richting kantelde om hem te blokkeren. “Oh, no no no,” grinnikte hij zacht, zo makkelijk kwam ze er niet vanaf—hij moest der immers verrassen right? Engel zette zijn glas drank op de houten bar om vervolgens zijn vrije hand in haar haren te plaatsen en haar hoofd weer de andere kant op te trekken, niet zo hard dat het pijnlijk was—maar wel met een zekere druk om hem de mogelijkheid te geven zijn dominante aard boven water te laten komen. De bruinharige man zocht het gevoelige plekje met zijn tong weer op en zoog er ditmaal expres harder aan door der reactie van net, maar ook omdat het zijn ego goeddeed als de plek morgen nog zichtbaar zou zijn. Na een tijdje verbrak hij het voortdurende contact met het plekje en drukte speelse kusjes op haar kaaklijn richting haar kin en eindige bij haar mondhoek, plagerig er net geen drukkend op haar lippen. Met een zelfvoldane grijns vergrootte hij de afstand tussen hen en liet zijn ogen kort afdwalen naar haar nek. “Ahh, breaktime,” sliste hij uitdagend en pakte zijn glas weer vast, hief deze kort, en gooide vervolgens het laatste bodempje achterover. Hij wilde haar laten wachten, benieuwd of ze ongeduldig van aard was of niet. Nu pas voelde hij echt dat wat hij had genuttigd gedurende de afgelopen, relatief korte, periode zijn werk begon te doen door de wereld die om hem heen begon te tollen. Het was een vreemd nostalgisch gevoel dat hij een lange tijd niet meer had beleefd, maar man—wat had hij deze gemist.
BY MITZI
Engel
IC posts : 15
Real name : Li / Lisanne

Character sheet
Age: 31 years old
Residence: Capital City
Occupation: Admiral of the Eastern Fleet
EngelFirebender

Terug naar boven Ga naar beneden

♡ Tell me - Pagina 2 Empty Re: ♡ Tell me

Bericht van Angel zo mei 06, 2018 4:03 am

♡ Tell me - Pagina 2 Untitled1
Boy, I got my eyes on you, tell me what you wanna do
I can picture you in my room until the morning
I don't even know your name, boy, I need to know your name
I'm hoping that you feel the same, tell me if you want it

Normaal gesproken haakten mannen af als ze had aangegeven dat ze niet zomaar met ze mee zou gaan. Het was slechts een enkeling die het interessant vond om wat moeite voor haar te doen. En stiekem was Angel best wel blij dat Engel klaarblijkelijk de moeite ging nemen om iets voor haar te doen, voordat ze zomaar met hem mee zou gaan. Angel kon het niet laten om hem een beetje te teasen, dat vond ze leuk om te doen, om toch maar weer aan te geven dat ze echt niet zo’n makkelijk meisje was. Ze vroeg hem of dat ze aan de verwachtingen bij haar naam voldeed. “Well, I think we both know the answer, don’t we?” antwoordde hij haar, terwijl hij zijn hand op haar wang had gelegd en haar huid streelde. Angel grijnsde. “Do we?” fluisterde ze zachtjes en knipoogde naar hem. Maar Engel had hele andere plannen, zij was het vooral geweest die hem had geplaagd en geteased. Echter, hij scheen de controle over te willen nemen. Hij kwam namelijk met zijn lippen in haar nek terecht en gaf haar duidelijk een zuigzoen, terwijl hij met zijn tanden over het plekje heen ging. Dat was een van Angel haar triggerpoitns, ze trok haar schouder op, maar Engel merkte dat en plaatse zijn vrije hand in haar haren, en trok haar hoofd de andere kant op. Niet hard, maar ze voelde wel dat hij de controle over nam en dat hij dus duidelijk dominant vond. Dat vond Angel helemaal niet erg.

Ze kon het niet laten om een zachte kreun uit haar mond te laten ontsnappen en haar ogen te sluiten, terwijl hij bezig was in haar nek. God, hoe wist hij dat dit een van haar favoriete plekjes was? Ze liet hier niet graag mensen toe, omdat dit echt haar trigger point was en ze hier…nou ja, best wel opgewonden van raakte. Engel wist precies hoe hij haar op deze moest bespelen. Ze voelde hoe hij met zijn lippen richting haar lippen ging, en ze opende haar mond al een beetje, om zijn kus vol overgave te beantwoorden. Maar precies op dat moment liet hij zich los van haar en ging hij weer zitten. “Ahhh, breaktime” hoorde ze hem zeggen en een beetje in de war keek ze hem aan. Verdomme. Hij nam een laatste slok van zijn glaasje. Verward keek Angel hem aan. Het was eventjes een paar seconde stil tussen de twee, maar Angel pakte zijn glas uit zijn hand, en zette deze op de bar. Vervolgens stond ze op van haar kruk, ging ze staan dat ze makkelijk bij hem kon, plaatse haar hand achter zijn hoofd en kuste hem vol op zijn mond. Met haar tong dwong ze zijn lippen open en begon hem ongegeneerd te zoenen. Hij had duidelijk een zeer gevoelig plekje bij haar geraakt en nu was Angel er uit om de rest te halen. Ze sloot haar ogen terwijl ze hem zoende en voelde een tinteling door haar lichaam gaan. Mmm, het voelde zijn om zo dicht bij hem te zijn. Ze genoot van de zoen. Langzaam liet ze haar hand van zijn achterhoofd glijden, naar beneden, over zijn lichaam en liet haar hand dit keer wat langer bij de rand van zijn broek liggen. Haar andere hand legde ze op zijn bovenbeen.

Na een paar minuten ging ze weer terug op haar barkruk zitten en keek ze hem met een ondeugende, verleidelijke blik aan. Vervolgens pakte ze de fles weer beet en schonk ze hen allebei nog een glaasje in, waarna ze de fles weer terug op de bar zette. Vervolgens stond ze weer op van haar barkruk en ging ze tussen zijn benen staan. Ze bracht haar gezicht wat dichter bij zijn gezicht. “What do you say about a private performance later?” fluisterde ze, terwijl ze knipoogde.
Angel
IC posts : 12
Real name : Marlon ♡

Character sheet
Age: 23
Residence: Capital City
Occupation: Entertainer
AngelFirebender

Terug naar boven Ga naar beneden

♡ Tell me - Pagina 2 Empty Re: ♡ Tell me

Bericht van Engel di jun 05, 2018 12:27 am

Love or hate me, depending on how
you judge it.

Met een speelse grijns had hij zich weer teruggetrokken en het glas aan zijn lippen gezet om even een zogenaamde ‘pauze’ te nemen. Hij werkte het laatste slokje van het goedje in zijn glas naar binnen terwijl hij enigszins vanuit zijn ooghoeken waarnam hoe ze hem met een verwarde uitdrukking op haar gelaat aankeek, niet goed wetend wat ze met de situatie aan moest. Het duurde echter niet lang voordat ze besloot het hef weer in eigen handen te nemen. Zijn glas werd uit zijn handen getrokken en nog voordat hij enig protest kon bieden streelde een paar zijdezachte lippen tegen de zijne en maakte groef haar tong een weg zijn mond in. Nu was het even Engels beurt enkele seconde nodig te hebben om te registreren wat er gebeurde, maar toen het eenmaal was binnengekomen plaatste hij zijn hand aan de zijkant van haar gezicht voor extra grip. Aanvankelijk beantwoordde hij haar zoen rustig, maar begon er al snel meer gevoel voor te krijgen en speelde volop mee in het vurige gevecht dat ze met hem hield. De bruinharige man liet zijn vrije hand langzaam over haar zijde glijden, richting haar rug en rustte hem uiteindelijk op haar billen—de verleiding om daar een kneepje in te geven niet kunnen weerhouden. Angel leek echter ook plannen te hebben toen ze haar hand die eerst op zijn achterhoofd lag langzaam naar beneden liet glijden en boven de band van zijn broek liet rusten terwijl ze haar andere hand op zijn bovenbeen plaatste. Het bracht een tinkelende sensatie in hem teweeg waardoor hij kort op zijn onderlip beet en zijn ogen sloot toen ze na enige tijd terugtrok. Toen hij zijn oogleden weer opende vielen zijn bruine kijkers meteen op de glazen die ze wederom aan het vullen was. Hoeveel hij al op had wist hij al niet meer, maar besloot dat dit in ieder geval een van de laatste, al dan niet de laatste, zou zijn deze avond. Toen ze had ingeschonken pakte hij het glas wat tot hem toebehoorde en nam er een klein mini slokje uit terwijl hij tevreden toekeek hoe haar weg van de barkruk tot ze tussen zijn benen stond nam.
“What do you say about a private performance later?” sprak ze fluisterend nadat ze haar gezicht wat dichter bij de zijne had gebracht. Engel grinnikte kort. “Later?” herhaalde hij nadrukkelijk. “What kind of wild plans do you’ve got for the meantime?” vroeg hij met een licht uitdagende ondertoon zijn stem strelend. “Or do you need to ‘prepare’ for the private performance?” vroeg hij speels verder terwijl hij zijn gezicht dichter bij de hare bracht waardoor hun neuzen elkaar lichtelijk kietelend aanraakten.
BY MITZI
Engel
IC posts : 15
Real name : Li / Lisanne

Character sheet
Age: 31 years old
Residence: Capital City
Occupation: Admiral of the Eastern Fleet
EngelFirebender

Terug naar boven Ga naar beneden

♡ Tell me - Pagina 2 Empty Re: ♡ Tell me

Bericht van Angel di jun 05, 2018 11:46 pm

♡ Tell me - Pagina 2 Untitled1
Boy, I got my eyes on you, tell me what you wanna do
I can picture you in my room until the morning
I don't even know your name, boy, I need to know your name
I'm hoping that you feel the same, tell me if you want it

Dat Engel haar zoen net zo vurig beantwoordde als zij hem gegeven had, deed haar goed. Voor haar was dit een bevestiging van dat hij net zo graag wilde als zij. Met een licht verlangen had ze haar hand over zijn lichaam laten glijden, in de richting van zijn privé zone, waar ze uiteindelijk ook wel een beetje naar verlangde. Het was alles bij elkaar: Angel vond hem heel aantrekkelijk, daar kwam ook nog eens bij dat ze in een vrije open sfeer van de club zaten en dat ze allebei ook de nodige alcohol genuttigd hadden. Met een grijns ging ze tussen zijn benen staan en vroeg ze hem wat hij vond van een privé performance. “Later?” hoorde hem haar herhalen “What kind of wild plans do you’ve got fort he meantime? Or do you need to prepare for the private performance?” Angel lachte zachtjes. “No need to prepare, I am always ready” zei ze geheimzinnig en knipoogde naar hem. Goed, het was tijd voor wat actie, ze hadden allebei lang genoeg gewacht.

Angel liet zich van haar kruk afglijden en glimlachte naar hem. Vervolgens pakte ze zijn hand beet en wachtte tot hij van de kruk af was. Ze voelde dat ze wat licht in haar hoofd was, waarschijnlijk van de drank, maar voor haar glas had ze totaal geen oog meer. Het enige wat ze nog wilde was met Engel nu naar haar kamer gaan. Nadat hij was opgestaan, trok ze hem zachtjes, met een lichte dwang achter zich aan. Schuin achter de bar was een deur, waar Angel naar toe liep. De deur was dicht, maar met een sleutel, die Angel uit haar broekzak viste, ging deze open. Met een veel betekende blik liep ze door de deur. Achter de deur was een trap, die naar boven leidde. Angel liep de trap op, nog steeds met Engels hand in de hare. Al deze tijd had ze nog niets gezegd.

Eenmaal boven kwamen ze uit in een open ruimte, de kamer van Angel. Angel glimlachte en knipte met haar vingers. Verschillende kaarsen in de ruimte, die voornamelijk bestond uit een groot bed, gingen aan en gaven de kamer een enigszins romantische uitstraling. “Wait here” zei Angel tegen hem en glimlachte. Vervolgens verdween ze naar een andere ruimte, die ze voornamelijk gebruikte als haar kleedkamer voor haar optredens. Haar werkkleding was al heel gauw uit, even als haar ondergoed en al gauw had ze een prachtig witte, kanten bh met bijpassende string aangetrokken. Vervolgens deed ze bijpassende hoge hakken aan met een peep toe en liet haar lange, blonde haren langs haar rug hangen. Het nieuwe ondergoed liet haar ronddingen, zowel bij haar borsten als beneden, prachtig uitkomen. Rustig liep ze het kamertje uit en kwam de kamer, waar Engel was, weer binnen. Dit alles had een paar minuten geduurd.

Met een zacht kuchje liet ze weten dat ze weer in de ruimte aanwezig was. Heupwiegend liep ze op hem af en bleef vervolgens vlak voor hem staan, keek hem met een licht verlangen in haar ogen aan. “Hay” zei ze zachtjes, met een lichte rasp in haar stem, die dat verlangen wel moest doorschemeren.
Angel
IC posts : 12
Real name : Marlon ♡

Character sheet
Age: 23
Residence: Capital City
Occupation: Entertainer
AngelFirebender

Terug naar boven Ga naar beneden

♡ Tell me - Pagina 2 Empty Re: ♡ Tell me

Bericht van Engel zo jun 17, 2018 11:39 pm

Love or hate me, depending on how
you judge it.

Met een licht grijnsje keek hij haar aan terwijl hij haar lichtjes uitdaagde door te reageren op haar woordkeuze, die ze blijkbaar terugnam door te zeggen dat ze helemaal geen tijd nodig had om zich voor te bereiden op de zogenoemde ‘private performance’. Sensueel stapte ze van de barkruk waarbij ze zijn hand vastpakte en hem er eveneens vanaf dwong. Kort moest de admiraal zijn balans hervinden, de wereld in licht vage flarden om zich heen tollend, maar had zich snel herpakt om braaf de weg te volgen die ze voor hem had uitgestippeld. Een frons verscheen op zijn gelaat toen ze zich door een deur begaven die zich achter de bar bevond en een trap tegemoetkwamen.
“Wait.. you live up there?” constateerde hij lichtelijk verward. Hij wist dat ze hier werkte omdat hij nog een beetje van haar had kunnen proeven toen ze op het podium stond, maar had niet verwacht dat ze hier ook daadwerkelijk woonde. Veel tijd om erover na te denken had hij echter niet doordat ze hem verder de trap op kwam en werden omhult door een open ruimte die op een simpele kamer leek, verlicht door een myriade van kaarsen die net door Angel aangestoken werden. Alleen de dingen de écht nodig waren, waren aanwezig.  
“Wait here,” sprak ze kort nadat ze de kamer waren binnengekomen en verdween nog voordat hij iets kon zeggen achter een andere deur. “Sure,” sprak hij, haalde kort zijn schouders op en scande met zijn hazelbruine ogen de omgeving waarin hij  beland was. Uiteindelijk besloot hij te gaan zitten op het bed, een tevreden geluidje makend doordat hij zachter was dan het eruit zag, en ging geleidelijk aan liggen op het bed waarbij zijn lange benen nog over de rand bungelden. Engel sloot zijn ogen terwijl hij op haar wachtte en merkte al snel hoe het geluid van een paar schoenen op de vloer op zijn trommelvliezen klopten. In eerste instantie wilde hij zijn ogen openen, maar besloot uiteindelijk ze plagerig dicht te houden om te doen alsof hij in slaap gevallen was door de hoeveelheid drank in zijn systeem. Het verlangen om zijn ogen te openen toen ze tot stilstand kwam en een seductieve begroeting uitbracht was groot maar wist zich toch te weerhouden, maar kon een licht omhoog kruipende mondhoek niet onderdrukken. Zijn nieuwsgierigheid naar wat ze had uitgevreten toen ze even weg was was groot, maar deed zijn uiterste best om niet met zijn eerste instinct te gaan en hield zijn oogleden gesloten.
BY MITZI
Engel
IC posts : 15
Real name : Li / Lisanne

Character sheet
Age: 31 years old
Residence: Capital City
Occupation: Admiral of the Eastern Fleet
EngelFirebender

Terug naar boven Ga naar beneden

♡ Tell me - Pagina 2 Empty Re: ♡ Tell me

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum