Welcome

"Nadat Avatar Roku overleed was de verbindende factor tussen de vier naties verdwenen. Al snel liepen de spanningen op. Vooral water en vuur, van oudsher elkaars tegenpolen, konden steeds minder van elkaar hebben. Het begon klein: Anti-water propaganda in de vuurnatie, een ban op bezoeken van vuurmeesters op de noordpool..."
Welkom op Untold Tales, een Nederlandstalige open-world RPG gebaseerd op de bekende Avatar: The Last Airbender serie. Dit forum speelt zich af in de tijd vlak voor de honderd jarige oorlog, en opent zo een mogelijkheid voor een geheel eigen plot en ontwikkeling van de wereld en diens karakters. Creëer je eigen karakter, sluit je aan bij een van de naties en ontdek deze net iets andere versie van de welbekende, nostalgische wereld van Avatar.

switch
Event

Helaas is de korte periode van rust snel tot een eind gekomen. Tijdens een 'vredes' vergadering tussen de leiders van de vier naties heeft de vuurnatie de stad Gaoling in beslag genomen. Hoe zouden het aarderijk en diens inwoners hier op reageren? De meningen over de situatie zijn verdeeld, maar over een ding is men zo goed als zeker. Betekend dit het begin van een oorlog?
Posten in Gaoling is op dit moment op eigen risico. Ook zijn er kansen op random events in topics die zich daar afspelen. Ook dient iedere bewoner binnen te zijn voor zonsondergang!
Posten in Gaoling is op dit moment op eigen risico. Ook zijn er kansen op random events in topics die zich daar afspelen. Ook dient iedere bewoner binnen te zijn voor zonsondergang!
Current Goal
Reach 100 members
83 / 100
Current Contest

Op dit moment vinden er geen contests plaats. Stay tuned!
Word count
Word Length: 0
๑ Onzin topic
Pagina 1 van 73 • Deel
Pagina 1 van 73 • 1, 2, 3 ... 37 ... 73
๑ Onzin topic
Ik dacht ik maak 'm alvast want we zijn al best een eind op weg woohoo

IC posts : 7
Real name : Juulepuul
Nyx XiaoyuEarthbender
Re: ๑ Onzin topic
wat een bABE
jkdkjsb ik wil zo graag posten nog even strijden
jkdkjsb ik wil zo graag posten nog even strijden

IC posts : 2
Real name : Jules
Real name : Jules
AlyssWaterbender
Als we het af hebben kunnen we posten en omg ik heb er echt zin in

ErisaeWaterbender
Sorry schatjes dat t plot zo lang duurt maar heb de afgelopen dagen koorts gehad + veel flauwgevallen + bijna niks gegeten door de keelpijn dus had heel weinig energie :'(
Koorts is nu wel beter gelukkig dus heeel misschien kan ik het morgen doen! En jullie hebben alle toestemming sws om er in te prutsen als jullie dingen zien die niet kloppen, heb t nog niet aangepast nadat we het erover hadden.
Koorts is nu wel beter gelukkig dus heeel misschien kan ik het morgen doen! En jullie hebben alle toestemming sws om er in te prutsen als jullie dingen zien die niet kloppen, heb t nog niet aangepast nadat we het erover hadden.

Alison OliviaTribal Chief
hé hallo hoi ik kom jullie blessen met Ryuu's face graag gedaan hoor doei xxx

IC posts : 28
Real name : Wolf
Real name : Wolf
RyuuFirebender
We moeten het echt afmaken want ik wil posten want hype

IC posts : 21
Real name : Anouk
Real name : Anouk
Shizuki SeiFirebender
JAAA ik wil ook echt posten omg. al moet ik eerst nog een aantal chars uitschrijven lolol

IC posts : 7
Nyx XiaoyuEarthbender
Pagina 1 van 73 • 1, 2, 3 ... 37 ... 73

» ๑ Afwezigheids topic
» Topic Tracker ♛
» Skill level topic
» ๑ High rank/important position application topic
» Topic Tracker ♛
» Skill level topic
» ๑ High rank/important position application topic