⠀⠀DiscordDeviantArt
Welcome


"Nadat Avatar Roku overleed was de verbindende factor tussen de vier naties verdwenen. Al snel liepen de spanningen op. Vooral water en vuur, van oudsher elkaars tegenpolen, konden steeds minder van elkaar hebben. Het begon klein: Anti-water propaganda in de vuurnatie, een ban op bezoeken van vuurmeesters op de noordpool..."


Welkom op Untold Tales, een Nederlandstalige open-world RPG gebaseerd op de bekende Avatar: The Last Airbender serie. Dit forum speelt zich af in de tijd vlak voor de honderd jarige oorlog, en opent zo een mogelijkheid voor een geheel eigen plot en ontwikkeling van de wereld en diens karakters. Creëer je eigen karakter, sluit je aan bij een van de naties en ontdek deze net iets andere versie van de welbekende, nostalgische wereld van Avatar.


Important links

switch







Event


Helaas is de korte periode van rust snel tot een eind gekomen. Tijdens een 'vredes' vergadering tussen de leiders van de vier naties heeft de vuurnatie de stad Gaoling in beslag genomen. Hoe zouden het aarderijk en diens inwoners hier op reageren? De meningen over de situatie zijn verdeeld, maar over een ding is men zo goed als zeker. Betekend dit het begin van een oorlog?

Posten in Gaoling is op dit moment op eigen risico. Ook zijn er kansen op random events in topics die zich daar afspelen. Ook dient iedere bewoner binnen te zijn voor zonsondergang!

Current Goal



Reach 100 members

83 / 100


Current Contest


Op dit moment vinden er geen contests plaats. Stay tuned!

Spotlight


Character of the month
Ylva Nephelae

Word count


Word Length: 0


One way ticket [open]

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

One way ticket [open] - Pagina 2 Empty Re: One way ticket [open]

Bericht van Erisae do maa 29, 2018 4:24 pm

The difference blood makes
Er werd een knikje gegeven op haar antwoord waarna de volgende vraag al werd gesteld. ‘Een trip die ik snel genoeg zal ondervinden, heb je veel tegenspoed gehad op je reis hierheen? Of valt het allemaal wel mee?’ Erisae haalde haar schouders nog een keer op. Het lag er echt allemaal aan vanuit welk opzicht je er tegenaan keek. "Nouja zonder boot kom je niet ver dus het lag er ook echt aan hoe de mensen waarmee ik mee liftte waren." Ze had er een paar gehad waarvan ze bijna geneigd was om Nue op een paar hoofden te laten knabbelen. Al was dat waarschijnlijk ook geen strak plan geweest, maar goed. ‘Dat kan ik geloven, denk ook niet dat hij het fijn zou vinden als de kindjes hier aan zijn oren komen trekken of zo. Als je wilt kan ik wel overleggen met mijn familie dat Nue eventueel deze avond al zijn intrek kan nemen, en jij eventueel ook. Je moet het maar weten te zeggen.’ Erisae gaf een kort knikje, het was echt niet normaal hoe vriendelijk en behulpzaam ze hier waren. Dat zag je niet echt zomaar op een andere plaats. "Het zou fijn zijn, maar doe alsjeblieft niet te veel moeite, ben niet van plan lang te blijven." Ze glimlachte kort na die woorden. Ze wilde niet al te veel aandacht trekken, dat ook. Maar toch bleven haar gedachten terug gaan naar het noorden nu ze wist dat Amon daar naartoe zou gaan. Oh wat zou ze graag mee willen.
●●●●
Erisae
IC posts : 14
Real name : Anouk

Character sheet
Age: 20 years
Residence: Traveler
Occupation: Traveler
ErisaeWaterbender

Terug naar boven Ga naar beneden

One way ticket [open] - Pagina 2 Empty Re: One way ticket [open]

Bericht van Amon vr maa 30, 2018 5:01 pm

Ergens wilde hij het gewoon weten om voorbereid te zijn. Al zou hij misschien met haar antwoord ook niet super veel meer ter weten komen, maar het maakte hem niet veel uit. Kort knikte hij. Hoe ze gingen reizen had hij eigenlijk nog niet besproken met de familie, en of ze werkelijk te vinden waren om bij vreemden op een boot te kruipen was nog maar de vraag. Een zucht schoof over zijn lippen, dit ging toch nog moeilijker worden dan gedacht. ‘Ik zou je bijna vragen om mee te gaan met ons. Want we hebben het duidelijk niet goed uitgedacht.’ Niet dat hij zelf zo’n grote fan was van zaken als dit uit denken, als hij alleen reisde dan deed hij dit soort zaken spontaan. Maar nu hij met zijn familie vertrok moest hij er toch wat meer moeite in steken, zodat ze niet in benarde situaties zouden raken.

‘Ik zal zeker mijn best doen om het te vragen aan hun.’ Glimlachte hij kort. Het was niet perse dat hij haar verder wilde helpen met haar verblijf hier, het was meer iets dat gewoon toevallig was gebeurd. Dat en zijn interesse voor het meisje. Interesse die aangestuurd werden door een vaag gevoel van herkenning maar het duidelijk niet kunnen plaatsen. Echt, in zijn hoofd waren kleine mannetjes aan de slag om elk stukje van zijn herinneringen aan elkaar te sluiten zodat hij een perfect beeld zou kunnen krijgen maar ze slaagde er niet in. ‘Kan het zijn dat ik je misschien ken? Ik heb het vage gevoel dat ik je al eens eerder heb gezien maar ik heb geen idee waar.’ Besloot hij er maar gewoon naar te vragen, anders ging hij nog langer rond de pot draaien dan nodig en daar had hij helemaal geen zin. Amon wilde iets of wat duidelijkheid, en wel nu.


Amon
IC posts : 8
Real name : Caro

Character sheet
Age: 19
Residence:
Occupation: Mercenary/Assassin
AmonWaterbender

Terug naar boven Ga naar beneden

One way ticket [open] - Pagina 2 Empty Re: One way ticket [open]

Bericht van Erisae za maa 31, 2018 6:07 pm

The difference blood makes
‘Ik zou je bijna vragen om mee te gaan met ons. Want we hebben het duidelijk niet goed uitgedacht.’ Erisae moest toch even grinniken om die opmerking. Zij waren niet de enige die hun reis vooraf niet echt goed hadden uitgedacht. "Dat had ik dus ook niet, daarom moest ik liften." De woorden kwamen er nog deels lachend uit. Zij had haar lesje in ieder geval geleerd. Kon ze ook nog eens anderen op dat gebied gaan adviseren. ‘Ik zal zeker mijn best doen om het te vragen aan hun.’ De brunette gaf een knikje en een kleine glimlach terug. Ze had nooit verwacht dat dit alles zo makkelijk zou gaan. Het was alsof ze dit vooraf wél gepland had. ‘Kan het zijn dat ik je misschien ken? Ik heb het vage gevoel dat ik je al eens eerder heb gezien maar ik heb geen idee waar.’ Oh, tja die vraag was er natuurlijk ook nog. Daarmee was ook het soepele weer voor het merendeel verdwenen. "Zou goed kunnen, jij komt mij ook wat bekend voor. Misschien eerder al in de Northern Water Tribe geweest?" vroeg Erisae uiteindelijk maar. Dan kon ze daar zelf ook eerst even achter komen. Uiteindelijk was ze toch best nieuwsgierig naar wie ze tegenover zich had.
●●●●
Erisae
IC posts : 14
Real name : Anouk

Character sheet
Age: 20 years
Residence: Traveler
Occupation: Traveler
ErisaeWaterbender

Terug naar boven Ga naar beneden

One way ticket [open] - Pagina 2 Empty Re: One way ticket [open]

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum